Winkelwagen is leeg

1. Hoe bestellen?
Voor een overzicht van het bestelproces, klik hier.

2. Reactietijden?
Wij reageren altijd dezelfde werkdag, in principe binnen de 12u nadat u ons een bericht heeft achtergelaten. Indien wij niet hebben gereageerd na uiterlijk 2 werkdagen, neem dan nogmaals contact met ons op via mail: klik hier of tel. 32 479 58 98 86 Technische/inhoudelijke vragen m.b.t. tot onze artikelen kunnen iets langer op zich laten wachten, omdat wij vaak navraag moeten doen bij onze leverancier(s) of fabrikant(en). Dank voor uw begrip.

3. Voorraad?
Nadat uw bestelling geplaatst is houden wij u op de hoogte van de verwachte levertijd. Veel van onze artikelen in de webshop zijn tijdig op voorraad. Eens dit niet het geval is, en wij een artikel moeten bestellen dat niet meteen leverbaar is, delen wij u steeds de verwachte levertijden hiervan mee. Eens wij tot levering kunnen overgaan, wordt u minstens 1 dag op voorhand verwittigd van de exacte datum en tijd van levering.

4. Contactgevens
Vadevok bvba
Adres:De Goudvink 30
Schilde, België
Tel: 32 479 58 98 86
BTW BE 0829.424.135
E-mail Klik Hier

5. Veilig betalen?
Tijdens de bevestiging van de bestelling worden de koper verschillende beveiligde elektronische betalingswijzen aangeboden. De gegevens van krediet- en betaalkaarten worden gecodeerd dankzij het SSL (Secure Socket Layer) protocol en verschijnen nooit in de oorspronkelijke vorm op het net. De betaling wordt onmiddellijk uitgevoerd door de bank. SaniDepot.be heeft geen enkele toegang tot uw gegevens en uw gegevens worden evenmin opgeslagen op onze server. Payment Solutions Provider Voor de verwerking van uw betaling(en) maken wij gebruik van een Payment Solutions Provider (PSP). Sisow Payment Innovations in ons geval, zorgt ervoor dat uw betalingen veilig en snel kunnen verwerkt worden bij uw eigen bank. Uw transacties zijn steeds SEPA proof, d.w.z. dat betalingen met betaalkaarten in Europa, bv. Vanuit Nederland naar België, op vergelijkbare manier functioneren, en de manier van betalen online altijd dezelfde blijft. Bij het afrekenen zal u doorverwezen worden naar uw eigen bankomgeving, om betalingen uit te voeren op een vergelijkbare manier als uw binnenlandse transacties.

6. Algemene Voorwaarden
Onze Algemene Voorwaarden kan u hier uitgebreid nalezen. Deze dienen te worden geaccepteerd alvorens uw bestelling te bevestigen. Meer informatie over het bestellen vindt u hier.

7. Eigen account?
Onder ‘Mijn Account’ kan u uw persoonlijke account aanmaken. Het grote voordeel is dat u zich eenmalig kan registreren, zonder dat u telkens alle gegevens zal moeten invullen bij bestellingen in de toekomst. Bovendien zullen wij periodiek kortingsacties ondernemen of voordelen op bepaalde artikelen geven waar u enkel met een gepersonaliseerde kortingscode van gebruik zal kunnen maken. Als geregistreerde klant zal u automatisch via een nieuwsbrief hierover worden ingelicht. Indien u geen nieuwsbrieven wenst te ontvangen, heeft u altijd de mogelijkheid dit te weigeren en u af te melden.

8. Garantie
Gemiddeld loopt de garantie op onze artikelen tussen de 1-5jaar. U mag steeds voor een bepaald artikel navragen wat de exacte garantievoorwaarden zijn. Neem contact met ons op of surf naar een artikel en klik op ‘artikelgegevens’. U ziet naast de omschrijving een knop ‘Stel een vraag over dit artikel’. U dient eerst uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen om het formulier te krijgen waarin u de opmerkingen of vragen over dit artikel kan invullen.